Regulamin pobytu i korzystania z domków drewnianych:
Goście zakwaterowani na pobyt w domkach zobowiązani są przestrzegać przepisów bhp i przeciwpożarowych oraz postanowień niniejszego Regulaminu.
Na terenie obiektu mogą przebywać wyłącznie goście, którzy wykupili pobyt w domkach. Goście nie mogą przekazywać ani udostępniać domku osobom trzecim, domek nie może być zamieszkany przez większą liczbę osób, aniżeli zgłoszoną przy rezerwacji.
Każdy domek dysponuje miejscami noclegowymi oraz wyposażeniem przeznaczonym do użytku przez maksymalnie 7 osób, w tym dzieci. Cena za domek uzgodniona została w potwierdzonej przez Właściciela rezerwacji i dotyczy wynajmu za cały pobyt.
Rezerwacja pobytu w domkach następuje telefonicznie lub mailowo i wiąże się z koniecznością wpłaty zadatku w wysokości 30% całkowitej kwoty pobytu. Pozostała należność za pobyt, pomniejszona o wpłacony zadatek, płatna jest z góry gotówką lub blikiem na miejscu w dniu przyjazdu lub przelewem on-line na rachunek bankowy (należy okazać potwierdzenie przelewu lub przesłać potwierdzenie mailem). Wpłata zadatku jest równoznaczna z akceptacją warunków rezerwacji i niniejszego Regulaminu.
Doba rozpoczyna się o godz. 15:00 w dniu przyjazdu, a kończy o godz. 11:00 ostatniego dnia pobytu.
Przekazanie domku do użytkowania , jak również odbiór domku po zakończeniu pobytu, odbywa się zawsze w obecności właściciela lub osoby przez niego upoważnionej.
Gość otrzymuje dwa komplety kluczy, zgubienie lub zniszczenie kluczy wiąże się z poniesieniem przez Gości opłaty: 100,- zł/kpl. Za wymianę pościeli na żądanie pobieramy dodatkową opłatę: 20 zł/kpl. x os
W dniu przyjazdu pobierana jest kaucja zwrotna w wysokości 200,- zł. Za zużycie energii elektrycznej doliczana jest dodatkowa opłata, płatna na koniec pobytu.
Rezygnacja z części pobytu, późniejszy przyjazd oraz wcześniejsze opuszczenie domków, niezawinione przez właściciela obiektu, nie uprawnia do zwrotu kwoty wpłaconej za pobyt. Całkowita rezygnacja z pobytu nie uprawnia Klienta do roszczenia zwrotu wpłaconego zadatku.
Ze względu na drewnianą konstrukcję, w domkach obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu oraz papierosów elektronicznych, świec, używania własnych kuchenek i farelek.
Palenie tytoniu dozwolone jest wyłącznie na zewnątrz, w miejscu do tego wyznaczonym.
Na obiekcie obowiązuje cisza nocna od godziny 22:oo do godziny 6:oo.
Właściciel akceptuje obecność zwierząt domowych na terenie ośrodka, pod warunkiem wcześniejszego uzgodnienia z Właścicielem. Gość ma obowiązek trzymania zwierzęcia w taki sposób, aby nie stanowiło to zagrożenia dla innych Gości oraz usuwania wszelkich nieczystości pozostawionych przez zwierzę na terenie obiektu.
Wszelkie uwagi, usterki sprzętu itp. należy zgłaszać na bieżąco właścicielowi. Samodzielne naprawy lub modernizacja sprzętu będącego na wyposażeniu domków są zabronione.
Każdy z Gości jest zobowiązany do poszanowania wyposażenia domków. O powstałych szkodach należy niezwłocznie zawiadomić właściciela. Za powstałą z winy Gości szkodę lub braki w wyposażeniu domku, Goście ponoszą pełną odpowiedzialność materialną.
Przedłużenie pobytu w domku o ponad dwie godziny po godz.11:00 powoduje naliczenie opłaty dodatkowej w wysokości 30% ceny za ostatnią dobę.
Za bezpieczeństwo dzieci przebywających na terenie agroturystyki Domki Wilcza ponoszą opiekunowie.
Właściciel zastrzega sobie prawo do żądania opuszczenia obiektu przez Gości, którzy nie przestrzegają niniejszego Regulaminu, w szczególności zakłócających w rażący sposób wypoczynek innym Gościom przebywającym na obiekcie, bez zwrotu kosztów.
Grillowanie na obiekcie możliwe jest wyłącznie w miejscu do tego wyznaczonym (paleniska).
Goście przebywający na terenie obiektu, na wypoczynku ubezpieczeni są we własnym zakresie.
Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za mienie wartościowe pozostawione w domkach, w szczególności takie jak: środki pieniężne, biżuterię, dokumenty, telefony komórkowe, laptopy, tablety itp.
W przypadku wykrycia uszkodzeń mienia znajdującego się w domkach podczas wykwaterowania, Goście mogą zostać obciążeni dodatkową opłatą.
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają odpowiednio przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy o usługach turystycznych.